sobota, 8 grudnia 2012

nowy roździeń


Dostałam zaproszenie na spotkanie architektów do Galerii Nowy Roździeń w Katowicach.
... i oczywiście pojawiłam się.
Chyba nie wyglądam jak architekt, dlatego przy wejściu zostałam poproszona o okazanie zaproszenia. Muszę nad tym popracować.

Bardzo rozrywkowo potraktowane spotkanie : pokaz barmański, drinki, losowanie nagród.
Sklepy znam na pamięć ponieważ bywam tam dość często.
Z nowości jakie dostrzegłam, to nowe propozycje w Meblach RUST, bardzo ciekawe industrialne lampy na ekspozycji INNE MEBLE.

Magdalena i Piotr Aniśko ANIŚKO PRACOWNIA PROJEKTOWA , Janusz OCHOTA ARCHIMENTAL


3 komentarze:

  1. Otwarcie, otwarciem , ale jak fajnie po ponad dziesięciu latach zobaczyć znajome twarze, które (jestem w szoku) nic się nie zmieniły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może wybierzesz się kiedyś z nami na takie spotkanie?
    Rozmowy o architekturze przenieśliśmy później w miejsce bardziej kameralne:).

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda! Wodzu wprawdzie nieco zmienił fryzurę, ale poza tym wszystko po staremu. Serdecznie was wszystkich pozdrawiam (Ania Kostrzewa)

    OdpowiedzUsuń