czwartek, 14 listopada 2013

nagroda

Dzień pełen wrażeń od braku możliwości parkowania do nagrody. Pracownia Archimental, której jestem częścią ale nie uczestniczyłam w projekcie rewitalizacji obiektu pokopalnianego otrzymała nagrodę Marszałka Województwa Śląskiego. Park Tradycji Górnictwa i Hutnictwa w Siemianowicach Śląskich został nagrodzony za Najlepszą Przestrzeń Publiczną Województwa Śląskiego. Zgadzam się stuprocentowo z werdyktem i jestem dumna z mojego jakby nie było męża! Zapraszam też do odwiedzenia obiektu, w którym odbywają się różne wydarzenia kulturalne. Wszystkie aktualności umieszczone są na stronie : siemck.pl

Wspomniałam o braku możliwości parkowania. Myślę, że miasto Katowice powinno zatroszczyć się o obywateli chcących parkować przy Urzędzie Wojewódzkim. Natomiast czająca się w krzakach Straż Miejska powinna wskazywać alternatywę pozostawiania samochodu, a nie wlepiać mandaty. Irytujący jest fakt, że Panowie kompletnie inaczej rozumieją swoją służbę dla mieszkańców i przyjezdnych. Mogłabym pisać jeszcze o braku kultury Panów, o braku wyobraźni, o braku elastyczności ale chcę cieszyć się z nagrody, bo ona jest najważniejsza !


Architekt Antoni Hołowiński odbierający nagrodę.


Architekt Janusz Ochota odbierający nagrodę.



Na zdjęciu architekt Antoni Hołowiński, architekt Piotr Buśko - przedstawiciel SARP, architekt Janusz Ochota


2 komentarze: