środa, 12 czerwca 2013

Tubądzin Design Days z Maciejem Zieniem

... jestem
Wróciłam z imprezy z cyklu Tubądzin Design Days w krakowskim salonie HOFF.
Uczestniczyłam w warsztatach dla architektów, oddałam swoją pracę na konkurs i udało mi się zamienić kilka zdań z Maciejem Zieniem. Posmakowałam też potraw Piotra Kucharskiego, zwycięzcy konkursu Dzień dobry TVN „Gotuj o wszystko”.
Jednak najważniejszym celem spotkania była prezentacja nowych kolekcji zaprojektowanych przez znanego projektanta mody.

W swoich projektach często korzystam z kolekcji Pana Macieja i myślę, że nowe propozycje - Berlin i Monako - również będą się pojawiać.
Siła i potencjał tych płytek tkwi w ich prostocie.
Motyw płyty OSB, to strzał w 10:)

Moją pracę na konkurs pokażę po ogłoszeniu wyników.






Zdjęcia ze spotkania.

7 komentarzy:

  1. Fiu,fiu... Czekam na Pani konkursowy pomysł, Pani Joasiu. Jestem przekonana, że Pani praca zostanie zauważona. Świetny gust, znajomość bieżących trendów, wysmakowana prostota i nieograniczona wyobraźnia to jet to, co składa się na sukces. Życzę go Pani, życzę powodzenia i trzymam kciuki!
    N.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ... bardzo chciałabym żeby mój pomysł został zauważony. Moje ego potrzebuje spektakularnego sukcesu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Płytki OSB wyglądają lepiej niż prawdziwe OSB :D

    Powodzenia z konkursie!

    Pozdrawiam,
    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Też podoba mi się pomysł z OSB ale po przemyśleniu ... płytki mają fugi, a OSB nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płytki "OSB" są rektyfikowane więc 2mm fugi nie powinny stanowić problemu :)

      Usuń
    2. Nie powinno :) Już nie mogę się doczekać okazji żeby użyć tych płytek. Jak można się domyślić nie każdy jest gotowy na taką propozycję. Inna sytuacja jest z pozostałymi wzorami z nowych kolekcji.

      Usuń
  5. Nam również miło było się spotkać w tak twórczej atmosferze. Trzymamy kciuki za werdykt :)

    Mamy nadzieję, że nasze kolekcje Panią zainspirują.

    OdpowiedzUsuń